fredag 3 februari 2012

Nytt år, ny stad och nya fynd

Nu är jag helt och hållet inflyttad här i Stockholm. Idag tog jag mig en ordentlig sväng om på söder. Blev väldigt glad över mitt "lagrar-i-flera-år-lokalsinne" som aldrig sviker. Det var nämligen så här att jag gick till stadsmissionen på söder första gången för tre år sedan och sen har inte varit där för ens idag. Så gissa vad, jag hittar dit fortfarande!
Måste ha gjort stort intryck på mig den affären... Fast så blir det ju med alla secondhand affärer jag går in i. De är så mycket mer speciellt med en billig secondhand än en dyr vintage affär.
Jag tillbringade vad som kändes pinsamt mycket tid i denna affär, med tanke på att jag inte provade någonting alls och var nära på att inte köpa något heller, kanske att jag är lite paranoid men men...

Precis när jag skulle gå så hittade jag det perfekta datafodralet. Har nämligen sett att mitt fodral i dykartyg har börjat spricka lite. Tada, veckans fynd, skriver jag och sen så går det inte att överföra bilderna.....*massor av fula och olämpliga ord* Återkommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar