torsdag 25 augusti 2011

Att gå in på Myrorna är farligt....



Jag var in på Myrorna idag. Efter att ha börjat pendla till Stockholm inser jag att det är så mycket enklare om jag skulle ha en lite handväska att ha saker i. Just en sån liten handväska som man har snett över....ja ni förstår nog. Visst har jag som de flesta andra kvinnor massor av handväskor, men så klart inte just en sådan.
In på Myrorna blev det, och där hittar jag den perfekta väskan (bilden längst ner). Snygg, lagom stor, bra/praktisk färg, äkta skin (så den håller längre och ser fräsch ut genom åren).
Men var det inte så att vår kaffeburk hade spruckit för nästan ett år sen nu? Bäst att byta ut den, tänkte jag. Och så klart så fanns det en jätte charmig burk just för detta (bilden högst upp, även om den i mitten hade varit bra till de också ;-))
Jo, och sen skålen i mitten då. Ja, man kan väl säga att den liksom inte kunde stå kvar där på hyllan utan var tvungen att följa med hem. Jo, så var det nog....
Jag som "bara" skulle kolla efter en ny väska.

Men nu är det snart köpstop så de här var nog det sista som inhandlades på ett tag (förutom mat så klart).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar