onsdag 31 augusti 2011

Klädbytardag!













Jag har äntligen tagit tag och ordnat en klädbytardag. Det känns som att det är den kommande flytten som får mig att ta tag i saker och rensa ut på allvar. Jag har nu en full IKEA-kasse med kläder som jag helt enkelt bara inte använder, av någon anledning? Ska bli skönt att de får nya ägare snart. Kläder är till för att användas!

Det var även lite kläder som helt enkelt hade sett sina bästa dagar. En munkjacka och två t-shirts. De resulterade i bilden ovan. Nu ska jag bara komma på något att virka av dem. Några förslag?

I morgon berättar jag om vad de är för projekt jag har här hemma, ni kanske gissar att det har med utsortering att göra?

Imorgon är det även starten på septembers-överkonsumtions stopp, jag känner mig laddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar