onsdag 7 september 2011

Klädbytardag i ren köpstopsnada



Igår var det klädbytardag. Vi blev totalt fem stycken som samlades. Adeles lagom liten grupp. Vi lade upp alla kläder inne i vårt sovrum som fick agera "klädaffär" och sen hade vi fika i köket.
Jag är väldigt nöjd med kvällen. Alla gick hem med muffins och radiokaka i magen och en påse kläder i handen. Nu kommer den jobbiga delen. Att gå med IKEA kassarna till myrorna. Tungt och jobbigt att bära tänker ni? Jag tycker de jobbigaste är att bara göra sig av med massor av fina kläder endast av den anledningen att de inte används. Men så är de. Känner att jag måste vara hård mot mig själv. För visst mår man bättre utan överflöd? Eller?

De två nedersta bilderna var de jag hittade igår. En vit kofta, en rödprickig kjol(jag är inte så förtjust i varken rött eller prickigt men den här kjolen var liksom något annat..), en glitter-väst till fest (hehe, för jag festar så mycket), en overzise lång kofta, ett par långa shorts samt två par tunna strumpbyxor = nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar